بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه خوارزمی در خصوص سیاست نابخردانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی

 | تاریخ ارسال: 1402/3/8 | 
اتحادیه اروپا در اقدامی خصمانه و از روی استیصال، بسیج دانشجویی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد تا بار دیگر خوی استکباری و کینه ورزانه خود را در تقابل با تفکّر انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد.

بسیج دانشجویی میراث جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، همان بزرگمردی که در ۱۶ آذر سال ۱۳۶۷ در توصیفاتی شورانگیز و شگفت‌آور فرمود: «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گل‌دسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج‌ اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید؛ و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند .... من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام».
 
تحریم این نهاد بالنده توسط اتحادیه‌ای که نشانه‌های زوال و اضمحلال آن روز به روز عیان‌تر می‌شود، را باید به خیل جوانان بسیجی و دانشجویانی تبریک گفت که بیش از سه دهه است در انجام وظایف ذاتی خود در میادین جهاد علمی، جهاد سازندگی، خدمت به محرومان و حفاظت از استقلال فرهنگی و ارزش‌های تمدنی ایران عزیزمان لباس مجاهدت و گمنامی بر تن کرده و استراحت و آسودگی را از تن به در کرده‌اند.

بسیج دانشجویی به عنوان پرچمدار جهاد تبیین در فتنه سال های گذشته چونان نگینی بر تارک دانشگاه‌های کشور خوش درخشید تا آمال و آرزوهای خام و سراب گونه دشمن غدار را بر باد دهد. این تحریم رذیلانه سند افتخار و انگیزه مضاعفی برای فرزندان بیداردل حضرت روح الله خواهد بود تا در میدان مجاهدت و دفاع از نظام اسلامی شب و روز نشناخته و در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و ایران عزیز کمربند همت را محکم‌تر از همیشه بسته و افق‌های روشن را به ملتی بشارت دهند که خداوند فرمود: وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ
 
شورای فرهنگی دانشگاه خوارزمی




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2403 بار   |   دفعات چاپ: 126 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر